در بازاریابی و فروش به بازار سه نکته مهم و قابلبررسی برای وارد شدن به هر کسبوکاری به ترتیب سرمایه (مهمترین مورد)، نیاز (بررسی وجود تقاضا در بازار) و سومین نکته مهم زمان ورود به بازار است که البته بسیاری از کسبوکارها اغلب از آن غافل میمانند، بطوریکه یا اصلاً به آن توجهی نمیکنند یا…
بیان مؤثر داستان برند و سرگذشت گذشته شما در حین فرایند برندسازی کاری است که در عمل تأثیر بسیار زیادی بر نتیجه نهایی فعالیتهای شما داشته و در کل میتواند تفاوت بسیار زیادی درنتیجه نهایی ایجاد کند. از ابتدای تاریخ ما انسانها عموماً از طریق بیان داستان با یکدیگر ارتباط برقرار کردهایم. این داستانها…
برای اولین بار در خاورمیانه، همایش بین المللی Crowdsourcing Week به تهران خواهد آمد و CSW Summit Tehran برگزار خواهد شد. هدف این همایش یک روزه، ایجاد فرصت پیدایش ایده های نوآورانه جدید در میان شرکتکنندگان درباره نقش کاتالیزور مانند اینترنت برای فعالیت و نوآوری اجتماعی می باشد. همچنین دیگر اهداف این همایش آشنا و…
با جستجوی عبارت “بازاریابی ایده” در اینترنت، بیشترین نتیجههای حاصلشده عموماً در رابطه با ایدههای بازاریابی و خلاقیت است، اما آیا در مورد بازاریابی ایده یا فکر چیزی شنیدهاید؟ در این مطلب یک نمونه کمپین خلاقانه در این رابطه را میبینیم و در مطالب دیگری در آینده به جنبههای دیگر آنهم میپردازیم. تاکنون تصور کردهاید که…
آیا به دلیل اینکه نمیخواهید مشتریان خود را از دست بدهید از فریلنسرهای دیگر دوری میکنید؟ در این صورت اشتباه بزرگی مرتکب خواهید شد! سایر فریلنسرها به عنوان دشمن شما محسوب نمیشوند. آنها در حقیقت، بهترین دوستان جدید شما هستند. دلایلی وجود دارند که به موجب آن باید به برقراری ارتباط با سایر فریلنسرها بپردازید:…