کمپین خلاقانه

در پایان سال ۲۰۱۵ (در حدود ۳ ماه پیش) در اروپا همه در جو دیدن فیلم جدید از مجموع فیلم های جنگ ستارگان بودند. در این حال کمپین های بازاریابی بسیاری سعی در جلب توجه مردم داشتند که تعداد معدودی از آنها موفق بودند. اما فروشگاه خرده فروشی Carrefour در رومانی در یک کمپین خلاقانه به این منظور موفقیت قابل توجهی کسب کرد.

 

کمپین “با انرژی خرید کنید”، نام یک کمپین خلاقانه بود که توسط آژانس تبلیغاتی Publicis در رومانی راه اندازی شد که به منظور دادن بهترین هدیه به طرفداران قسمت هفتم فیلم “جنگ ستارگان” همزمان در هفته اول رونمایی از این فیلم به بازار مصرف کننده گان و خریداران در این فروشگاه معرفی شد. امیدوارم این فیلم را دیده باشید و بخوبی این تبلیغ و فیلم منتشر شده برای آن برای شما قابل درک باشد. در این تبلیغ می بینیم که چگونه فن آوری کینکت با تغییر دادن رویای خرید کردن ما در سوپرمارکت، به هر کسی اجازه می دهد تا تجربه ای نو از خرید کردن را تجربه کنند. با راه اندازی این کمپین همه مردم با هر سن و سالی در این فروشگاه جمع شده بودند تا قدرت جدید کسب شده خود را در عرصه خرید کردن از فروشگاه امتحان کنند و از این طریق این ایده فروشگاه Carrefour و آژانس تبلیغاتی Publicis را در چند دقیقه به یک موفقیت بی بدیل تبدیل کنند.

 

کمپین خلاقانه

 

مفهوم اصلی فن آوری کینکت در ارتباط با دستگاه های سنجش حرکت است که اطلاعات را از محیط دریافت کرده و به سیستم های کامپیوتری وارد می کند و از این طریق به کاربران اجازه می دهد تا بصورتی بسیار طبیعی با محیط اطراف خود تعامل برقرار کرده و آن را کنترل کنند، که در سالهای اخیر به تولید انواع نمونه های بسیار متنوعی از بازی های کامپیوتری منجر شده است. البته در این مورد بخصوص تنها از یک دستگاه آی پد به همراه یک سیستم SKD کینکت استفاده شده بود که برای ایجاد تصور و خیال از بدست آوردن این نیروی لازم نشان داده شده در این قسمت از فیلم جنگ ستارگان کافی بود. در این مورد بخصوص مراجعه کننده گان به فروشگاه تنها کاری که باید انجام می دادند این بود که اقلام مورد نظر خودشان را با اشاره دست به سمت سبد مجازی تعبیه شده بر روی صفحه هدایت کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند.