Duracell-Bus-Shelter-Warmer

زمستان‌ها در کانادا هوا تقریباً خیلی سرد می‌شود و زمانی که افراد پیاده در خیابان‌ها راه می‌روند، فرصت‌های مختلف برای گرم شدن و انرژی گرفتن بسیار کم و پراکنده هستند. برند دوراسل با استفاده از این فرصت کمپین خلاقانه ای داشته که در ادامه با آن آشنا می‌شویم. این برند برای این کمپین در همکاری با یک شرکت تبلیغاتی بنام کوزِت Cossette که یک آژانس تبلیغاتی در کانادا است تصمیم گرفت با تغییر دادن این شرایط برای مردم پیاده و استفاده از عامل انسانی در تبلیغات و بازاریابی برند خودش را در ذهن رهگذران ماندگار کند و برای این کار اقدام به ساخت و راه‌اندازی یک ایستگاه اتوبوس بسیار منحصربه‌فرد کردند که در ادامه ویدئویی از آن را می‌بینید:

 

 

این ایستگاه اتوبوس درواقع مجهز به دستگاه‌های گرم‌کننده‌ای بود که در سردترین شرایط هم گرمای مطبوعی برای رهگذران فراهم می‌آوردند. حالا چگونه کار می‌کرد؟ برای بهره‌مندی از این گرما شما به‌عنوان رهگذر باید در همکاری با یکدیگر اقدام به ایجاد یک مدار در این ایستگاه‌ها بکنید. این ایستگاه‌ها درواقع بیشتر شبیه به یک باتری کار می‌کردند که در آنها اتصال مثبت و منفی برای ایجاد و جریان یافتن گرما در ایستگاه در یک مدار نیاز بود. افراد با دادن دست‌های خودشان به یک دوست، یک معشوق یا حتی یک فرد کاملاً غریبه و همچنین لمس کردن بخش‌های مناسب بر روی دو قسمت خاص در دو انتهای ایستگاه، این مدار تکمیل می‌شد و تولید و جریان یافتن گرما در ایستگاه شروع می‌شد.

 

Duracell-Bus-Shelter-Warmer-4-640x344Duracell-Bus-Shelter-Warmer-1-640x340Duracell-Bus-Shelter-Warmer-2-640x333Duracell-Bus-Shelter-Warmer-3-640x337

 

این کمپین به ما یادآوری می‌کند که افزودن یک عامل انسانی به کمپین خلاقانه بازاریابی خودتان عامل مثبت و بسیار خوبی برای موفقیت آن به شمار می‌رود.

آژانس تبلیغاتی: کوزِت Cossette، تورنتو، کانادا

کارگردان خلاقانه: جنیفر ویلسون، چاد بورلاس

کارگردان هنری: لوسید هارناندز

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۱۴

تهیه‌کننده: وِلاد داکلین

نوشته کمپین خلاقانه برند دوراسل و استفاده از عامل انسانی در تبلیغات اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.