صرف یک بودجه سنگین همیشه نمیتواند تضمینی برای موفقیت یک کمپین خلاقانه تبلیغاتی باشد و برای اثبات این نکته مثالها و نمونههای بسیار زیادی وجود دارد. درواقع اقناع مخاطب برای تماشای یک تبلیغ کار خیلی سادهای نیست و در این مرحله است که پای خلاقیت کمپینهای تبلیغاتی باز میشود. برند هاینز در تبلیغی که در ادامه میبینید قصد نشان دادن تنوع محصول خودش را داشته که درنتیجه تصمیم گرفته قدری خارج از چهارچوبهای معمول تبلیغاتی حرکت کند و درنتیجه اقدام به تهیه یک تبلیغ تلویزیونی خندهدار و بهیادماندنی و تا حدودی عجیب کرده است.
این کمپین خلاقانه که در آن از تعداد زیادی سگ با نژاد داشهوند و ملبس به لباسهایی خاص به شکل هات داگ استفادهشده که در حال دویدن به سمت تعدادی از مردان و زنان هستند موجب هیجان بسیار زیاد و البته مثبت در بیننده خودش میشود. در حقیقت بر اساس اطلاعات و بازخوردهای بهدستآمده از اشتراکگذاری این تبلیغات در شبکههای اجتماعی، این تبلیغ برند هاینز، تبلیغی بوده است که با بیشترین بازخورد مثبت و نقل و قول و اشتراکگذاری بین دیگر تبلیغات پخششده در این دوره از مسابقات مواجه شده است، بهطوریکه حدود ۶۰% از مخاطبین و بینندههای آن را زنان تشکیل دادهاند. چیزی که بیش از هر چیز دیگری موجب جذب مخاطبین و بینندهها به این تبلیغشده است، همکاری برند تولیدکننده سس هاینز با “بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران” موسوم به PETA میباشد، تا از این طریق به ترویج موضوع پذیرش و بزرگ کردن حیوانات خانگی از طریق کمپین تبلیغاتی خودشان بپردازند، درحالیکه همچنان با بازنشر این تبلیغ در شبکههای اجتماعی به اشاعه برند خودشان هم کمک میکردند.

برند هاینز با همکاری آژانس تبلیغاتی DAVID قصد تولید و نمایش یک تبلیغ منحصربهفرد را داشت که بهصورت بسیار خلاقانه به تبلیغ و معرفی خط محصولات این برند بپردازد، بهگونهای که مرتبط با احساسات مثبت و دوستداشتنی باشد که البته استفاده از تولههای کوچک و دوستداشتنی سگها دستیابی به این هدف را برای آنها آسان میکرد.
آژانس تبلیغاتی: دیوید میامی
کارگردان هنری: ریکاردو کاسال
طراح: پول رمیرز
کارگردان: جف لا
محدوده جغرافیایی پخش: آمریکا و کانادا
نوشته کمپین خلاقانه هاینز در مسابقات سوپربول آمریکا اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.